” Aduh nangis pulak tengok part last tu.. Sampai sini sedihnya.. semoga yang baik-baik untuk Bella dan anak-anak.. ” – Netizen

Anak adalah sumber kekuatan buat Bella Astillah. Ayden Adrean dan Ara Adreanna anak-anak yang cukup memahami dan setia bersama mommy mereka ini walau apa jua yang berlaku. Sekali pun mereka masih kecil, namun sudah ada rasa tanggungjawab dalam diri terutamanya Ayden.

Meninjau akaun Instagram Hijabista.hub, telah dikongsikan satu video yang memaparkan bual bicara santai bersama Bella, Ayden dan Ara. Banyak soalan yang ditanyakan dalam video ini dan semuanya dijawab oleh Ayden dengan cukup baik dan jelas.

Sebagai abang sulung, Ayden banyak beralah dengan Ara. Ara pula seorang yang garang dan ada sahaja tak puas hati dengan si abang. Ayden juga ditanya mengenai moment indah bersama mommy dan apa yang istimewa mommy pada matanya sebagai seorang anak.

Soalan terakhir berupa pertanyaan daripada Bella sendiri untuk Ayden bertanyakan janji Ayden pada mommy. Kata Ayden, dia berjanji akan menjaga mommy kerana dia sayangkan mommy. Alahai buat ramai yang menangis lah Ayden. Janji seorang anak pada si ibu yang kuat.

Jom tonton video di bawah :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HIJABISTAHUB ® (@hijabista.hub)

 

Perkongsian ini sehingga kini telah pun meraih lebih 5000 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Yang belakang camera cane ek, tak sedih ke? Kalau aku dah banjir satu setia alam.. sedihnya yang last sekali tu.. ”

” Sedihnya semoga anak2 Bella menjadi anak yang hebat dunia akhirat. Menangis kita wak.. ”

” Lembutnya Bella, anak-anak Bella pun cerdik betul. Saya nangis bah ni.. Allahu, kita pulak yang terlebih banjir.. ”

” Aduh nangis pulak tengok part last tu.. Sampai sini sedihnya.. semoga yang baik-baik untuk Bella dan anak-anak.. ”

” Cerdiknya anak2 Bella dan Aliff ni .. anugerah Allah yang tdk ternilai … semoga jadi anak yang soleh dan solehah.. ”

” Mata masuk habuk kejap.. Adrian jaga mummy elok-elok ye. Sedihnya ulang banyak kali, banyak kali juga lah kita nangis.. ”

” Mata masuk habuk pulak malam-malam ni. Sedihnya kita pun nangis.. Semoga Allah jaga kalian selalu, Petah betul si abang tu.. ”

Bukan hanya Bella yang tersentuh, para-para ibu yang mendengar janji Ayden pun turut menangis sama. Anak yang hebat daripada seorang ibu yang hebat. Semoga Allah sentiasa pelihara Bella dan anak-anak, bahagia selalu dan Ayden Ara menjadi anak yang soleh dan solehah. Insha Allah.

Sumber : IG Hijabista.hub

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.