Dah berpisah masih diganggu seseorang? Puteri Sarah bagi ayat ini masa ‘Iive’

Nama pelakon, Puteri Sarah sekali lagi jadi bualan netizen selepas dia membuat sesi ‘live’ di akaun Tktok miliknya. Apa kes pula ni?

Kalau korang lihat satu video dikongsikan seorang pengguna di Tktok ini menunjukkan potongan video sesi ‘live’ Puteri Sarah yang seakan-akan menyindir seseorang.

Sarah mengatakan yang dirinya sudah pun move on daripada kisah penceraian serta kisah-kisah lain bersama bekas suaminya, Syamsul Yusof.

Kita dah bagi apa dia nak, kita dah sedekah kat korang, so apa lagi korang nak? So kalau dah bagi pun, masih menyalak lagi so maknanya tak tenanglah?

Bukan tu jer, Sarah juga tak mahu melayan provokasi daripada pihak yang dipercayai adalah keluarga Ira Kazar.

Kalau korang tengok ruangan komen, rata-rata netizen sangatlah berpuas hati dengan kata-kata yang dilontarkan oleh Sarah dalam sesi ‘live’ itu. Apa pandangan korang?
Sumber : ohmedia

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*